Wiemy, że komfort jazdy samochodem zapewnia zarówno wygodne wnętrze, jak i poczucie bezpieczeństwa. Niezbędna jest także pewność, że w razie nieprzewidzianych zdarzeń możesz czuć się spokojny, że otrzymasz odpowiednie wsparcie. Dlatego w Mitsubishi oferujemy Ci Mitsubishi Assistance Package – pakiet Assistance stworzony, aby zapewnić spokojną podróż Tobie oraz wszystkim Twoim pasażerom.

 

Serwis MAP jest dostępny non stop – 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

 

Możesz liczyć na naszą pomoc niezależnie od tego, jak daleko od domu się znajdujesz. Udzielimy Ci wsparcia przez telefon oraz zorganizujemy pomoc na miejscu. W zależności od odległości od domu oraz sytuacji możesz otrzymać samochód zastępczy, bilety na inne środki komunikacji lub opłaconą taksówkę, dzięki czemu szybko i sprawnie dotrzesz do miejsca zamieszkania. 

 

Zadzwoń do MAP w przypadku:

Pomożemy Ci także gdy potrzebujesz:

 

  • podstawowej pomocy w domu lub w drodze - przy problemach z paliwem, kluczami, oponami i drobnymi naprawami elektryczno-mechanicznymi.
  • holowania - do najbliższego autoryzowanego Partnera Sieci Mitsubishi, jeśli Twój samochód nie może być uruchomiony na miejscu.
  • parkingu - gdy awaria zdarzy się po godzinach pracy Partnera Sieci Mitsubishi, a Twój samochód musi być odholowany do warsztatu.
  • przekazania pilnych wiadomości Twojej rodzinie, przyjaciołom czy współpracownikom.
  • informacji – zarówno technicznej, dotyczącej Twojego samochodu, jak i związanej z lokalizacją najbliższego autoryzowanego Partnera Sieci Mitsubishi w Europie.
  • informacji o pomocy prawnej i medycznej.

 


Zadzwoń do MAP:

22 463 19 99


lub skorzystaj z formularza online:

Wezwij pomoc online


 

 

UWAGA!

 

Mitsubishi Motors Assistance Package jest programem pomocy, z którego możesz korzystać automatycznie bez dodatkowych opłat, chyba, że wyraźnie określono to w inny sposób. Pamiętaj jednak, że MAP nie zastępuje obowiązkowych ubezpieczeń OC, ani też ubezpieczeń AC i Zielonej Karty. Warunkiem skorzystania z bezpłatnych świadczeń jest zgłoszenie zdarzenia pod podany na karcie numer telefonu.